Mistä voin varata Enni Mustosen Uusimman: Taiteilijan vaimo! Jos mahdollista varaisin sen tätä kautta, koska sille kuuluvaa paikkaa ei enää tunnu olevan!

Kysytty

Mistä voin varata Enni Mustosen Uusimman:
Taiteilijan vaimo!

Jos mahdollista varaisin sen tätä kautta, koska sille kuuluvaa paikkaa ei enää tunnu olevan!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otin yhteyttä kirjailija Kirsti Manniseen ja kysyin koska tämä hänen seuraava kirjansa "Taiteilijan vaimo" ilmestyy. Kirjakauppoihin kirjan pitäisi tulla myyntiin huhtikuun viimeisellä viikolla. Netissähän on jo nähtävissä kirjan kansi ja juoniseloste. Omasta kotikirjastostasi voit kysyä missä vaiheessa heille voi jättää varauksen tästä kirjasta.