Otsikko
Mistä voin ostaa sairaaloissa käytettäviä valkoisia kiristämättömiä pitkiä putkisukkia?Niissä ei ole kantapäätä eikä resoria

Kysytty

Mistä voin ostaa sairaaloissa käytettäviä valkoisia kiristämättömiä pitkiä putkisukkia?Niissä ei ole kantapäätä eikä resoria

Vastaus

Vastattu

Monet liikkeet myyvät näitä sukkia. Hakemalla sanalla sairaalasukat tai putkisukat löytyy monia terveydenhuollon tarvikkeita ja apuvälineitä myyviä liikkeitä.