Mistä voin löytää tiedon siitä paljonko jokin yleinen kirjasto on hakenut/saanut hankerahoitusta 2010-2018 välisenä aikana?

Kysytty

Hei!
Mistä voin löytää tiedon siitä paljonko jokin yleinen kirjasto on hakenut/saanut hankerahoitusta 2010-2018 välisenä aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä lähtöpiste etsinnöille on Yleisten kirjastojen hankerekisteri, josta löytyvät tiedot vuodesta 2011 alkaen (http://hankkeet.kirjastot.fi/). Sivustolle tallennetaan kaikki hankkeet, joille on haettu OKM-rahoitusta. Hanketietokannasta löytyvät erikseen hyväksytyt hankkeet ja hankkeet, joille ei ole myönnetty tukea.

Myönnetty rahoitus kunnittain: http://visualisointi.kirjastot.fi/hankkeet/#!/fi/projects/bars/Kunta/ColSel_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/eyJhIjoibWFwIiwiYiI6bnVsbH0=

Haettu avustus kunnittain:
http://visualisointi.kirjastot.fi/hankkeet/#!/fi/not-funded/bars/Kunta/ColSel_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/eyJhIjoibWFwIiwiYiI6bnVsbH0=