Mistä voin löytää 1950 ja 1960 luvuilla ilmestyneen ilmeisesti Metsälehti nimisen kerran viikossa ilmesteneen lehden numeroita?

Kysytty

Mistä voin löytää 1950 ja 1960 luvuilla ilmestyneen ilmeisesti Metsälehti nimisen kerran viikossa ilmesteneen lehden numeroita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Metsälehteä voi Jyväskylässä lukea Jyväskylän yliopiston kirjastossa. Lehden numeroja voi pyytää varastosta (yleensä aikaisintaan seuraavaksi päiväksi) luettavaksi kirjaston lukusalissa.

Metsälehden piirtäjän Aarno Liuksialan piirroksista on julkaistu myös kirja:
Pekka Virtanen: Kynä käy - Aarno Liuksiala, taiteilija ja metsämies. (Metsälehti Kustannus 2003)
Kirjaa on saatavilla Jyväskylän kaupunginkirjastossa.