Mistä voi tarkistaa tekemäni varauksen e-kirjastoon?

Kysytty

Hei, mistä voi tarkistaa tekemäni varauksen e-kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Hei,

E-kirjoihin ja äänikirjoihin liittyvät varaukset tehdään aina palvelun välittäjän palvelussa.

Näitä palveluja Suomen yleisissä kirjastoissa ovat Ellibs, Biblio ja Overdrive. Esimerkiksi Ellibs-palveluun tekemäsi varaukset näet kirjautumalla palveluun, https://www.ellibslibrary.com/, ja valitsemalla täällä Oma kirjahylly -toiminto. Omassa kirjahyllyssä näet sekä palveluun tekemäsi lainat, että varaukset.