Mistä tulee löytymään jatkossa dekkarinetti.?Ei kai sitä ole kokonaan lakkautettu.Suosittua sivua kaivataan ja käytän sitä päivittäin.

Kysytty

mistä tulee löytymään jatkossa dekkarinetti.?Ei kai sitä ole kokonaan lakkautettu.Suosittua sivua kaivataan ja käytän sitä päivittäin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dekkarinetti on Tornion kirjaston sivusto. Kirjastosta kerrottiin, että sivuja uudistetaan, ja ne ovat siksi hetken poissa käytöstä. Ehkä jo tänään tai huomenna pääsee tutustumaan uudistettuihin sivuihin.