Otsikko
Mistä tietotekniikkakirjoista saisin tietoa erilaisista nykyisistä tiedonhakumenetelmistä Internetistä

Kysytty

Mistä tietotekniikkakirjoista saisin tietoa erilaisista nykyisistä tiedonhakumenetelmistä Internetistä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetin tiedonhakumenetelmistä on viime vuosina julkaistu ainakin seuraavat teokset:
Alaterä, A.: Tiedonhaun perusteet- osa lukutaitoa, 2002;
Haasio, A.: Internet-tiedonhaun opas, 2003;
Haasio, A.: Internet-tiedonhaun teho-opas, 2007;
Haasio, A.:Tiedon lähteillä 1-2, 2006;
Haasio, A.: Nuorten nettiopas 2007.
Tiedonhakijan opas (toim. Kai Halttunen)2001;
Yli-Luoma,P.:Ohjeita opinnäytetyön tekemiseen , 2001.
Kaikkia em. teoksia on saatavilla monista pääkaupunkiseudun kirjastoista.