Mistä teoksesta mahtaisi löytyä Pentti Haanpään kirjoitus "Lastuja"?

Kysytty

Hei. Mistä teoksesta mahtaisi löytyä Pentti Haanpään kirjoitus "Lastuja"?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt Pentti Haanpään kirjoitusta Lastuja mistään kokoelmasta. Sitä ei myöskään ole listattu esimerkiksi Kirjasammossa kirjailijan tuotantoon. Voisiko kyse olla Juhani Ahon Lastuja-novellikokoelmista?