Mistä suomessa voi ostaa puhdistettua/steriloitua tai tislattua juomavettä?

Kysytty

Mistä suomessa voi ostaa puhdistettua/steriloitua tai tislattua juomavettä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puhdistettua/steriloitua tai tislattua (nimitys riippuu käsittelystä) vettä voi ostaa apteekista. Apteekista kuitenkin kerrottiin, että se on varsin kallista. Korkean hinnan lisäksi sitä ei kannata käyttää juomavetenä, koska siitä puuttuu terveydelle hyödyllisiä mineraaleja. Tällainen vesi on tarkoitettu lähinnä haavojen puhdistamiseen.