Mistä sanat lauluun Islanti kaukainen satujen saari (foxtrot)?

Kysytty

Mistä sanat lauluun Islanti kaukainen satujen saari (foxtrot)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Usko Kempin säveltämä ja sanoittama foxtrot "Islanti, satujen saari", joka siis alkaa "Islanti, kaukainen satujen saari...".

Laulun sanat löytyvät seuraavista teoksista:
Kemppi, Usko: Valkohankien maasta (Levytuottajat, 1980)
Kemppi, Usko: Usko Kempin laulelmia. 2 (Musiikki Fazer, 1981)
Kemppi, Usko: Laulelmia 2 : Lauluni sinulle (Musiikki Fazer, 1994)

Lähteet:
https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Record/fikka…