Mistä sanat Esa Saario & Puskajussit esittämään lauluun "Armeijan saappaissa"

Kysytty

Mistä sanat Esa Saario & Puskajussit esittämään lauluun "Armeijan saappaissa"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Armeijan saappaissa on levytetty v. 1962, mutta sanoja siihen ei löydy, ei kyllä levyäkään kirjastoista, joka on ilmestynyt Esa Saarion laulamana singlelevyllä ja julkaistu samannimisellä kokoelmakasetilla v. 1990.

9 ääntä

Kommentit

Tuota soitettiin Riihimäellä v. 1969 alokasaikanani joka ikinen aamu non-stoppina. Tosi ankea kappale. Sopi hyvin siihen tarkoitukseen.

Armeijan saappaissa -Saataisiinko sanat kokoon kun kaikki muistelevat alokasaikansa hittikappaletta.
Kouvolassa kesällä 1964 sitä kuunneltiin paljon. Seuraavaksi oli vuorossa "Tule syyskuu".

"Armeijan saappaat, armeijan saappaat jäävät tahtia jatkamaan" (kun vanha lähtee siviiliin?). Joku laulutaitoinen voisi vielä laulaakin sen talteen muistinsa mukaan.