Otsikko
Mistä saisin vapaasti käytettävän kuvan Richardinkadun kirjastosta, sisätiloista? Haluaisin näyttää sen kirjablogissani.

Kysytty

Hei! Mistä saisin vapaasti käytettävän kuvan Richardinkadun kirjastosta, sisätiloista? Haluaisin näyttää sen kirjablogissani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wikimedia Commonsista osoitteesta https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Interior_of_Rikhardinkatu_L… löytyy kuvia Rikhardinkadun kirjaston sisätiloista. Kuvan yhteydessä on kerrottu lisenssiehdot eli ilmeisesti näiden kohdalla se, että kuvaajan nimi täytyy mainita, kun kuvia käytetään.