Mistä saisin tietoa naisen seksuaalisesta estyneisyydestä (huom. ei haluttomuudesta), eikä vain parisuhdekontekstissa? Painopiste mielellään psykologisilla…

Kysytty

Mistä saisin tietoa naisen seksuaalisesta estyneisyydestä (huom. ei haluttomuudesta), eikä vain parisuhdekontekstissa? Painopiste mielellään psykologisilla tekijöillä, ei fyysisillä kiputiloilla tms.

Vastaus

Vastattu

Aiheesta ei ihan suoraan löytynyt kirjoja, mutta voit katsoa, olisiko esimerkiksi näistä hyötyä:

Aavaluoma, Sanna: Elämä SuhteelliSeksi : kirjoituksia psykoseksuaalisuudesta

Kihlström, Marja: Iso O : matkaopas huipulle

Oulasmaa, Minna: Sexfullness : yhdessä jaettu nautinto

Santalahti, Tarja: Seksuaaliterapia

Sexologi för psykologer och psykoterapeuter

Virtanen, Jukka: Kliininen seksologia