Mistä saisin tietää, paljonko Suomen 6.000 markalla vuoden 1992 alussa on saanut ruplia eli minkäköhänlainen kurssi on ollut silloin?

Kysytty

Mistä saisin tietää, paljonko Suomen 6.000 markalla vuoden 1992 alussa on saanut ruplia eli minkäköhänlainen kurssi on ollut silloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 1992 Venäjän talous oli niin sekava että Suomen Pankki ei ole noteerannut ruplan kurssia ollenkaan. Venäjän Pankin sivuilta http://www.cbr.ru/eng/cURRENCY_BASE/daily.asp löytyy markan kurssi heinäkuulta 1992, mutta ei sieltäkään alkuvuoden arvoja.