Mistä saisin selville, mikä on kuuluisa ontto puu Espoonlahden luonnonsuojelualueella Lasilaaksossa ?

Kysytty

Mistä saisin selville, mikä on kuuluisa ontto puu Espoonlahden luonnonsuojelualueella Lasilaaksossa ?

Vastaus

Vastattu

Partiolaisten päiväretkimainos tiesi kertoa:". Lintutornin lähellä on ontto tammi, jonka sisälle voi sujahtaa vaikka aikuinen" Retkipaikkavinkit

Kauklahden esite on samaa mieltä:"Fiskarsin metsän lintutornissa voi seurata lintujen muuttopuuhia ja ihailla onttoa lehmusta, jonka sisälle mahtuu ainakin kolme ihmistä kerrallaan." Pikkukaupunkielämää

Eli lintutornin löytämällä löytää varmaan myös onton puun. Partiolaisten mukaan tammen ja kauklahden esitteen mukaan lehmuksen. Lopullinen totuus selvinnee vain käymällä katsomassa.

Luontoon.fi kertoo lintutornin tarkemman sijainnin kartalla.