Mistä saisin sanat "Lumikki ja seitsemän jätkää"- elokuvassa Veikko Lavin esittämään lauluun "Seitsemän miest' oli korvessa meitä jne..."

Kysytty

Hei Mistä saisin sanat "Lumikki ja seitsemän jätkää"- elokuvassa Veikko Lavin esittämään lauluun "Seitsemän miest' oli korvessa meitä jne..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Lauri Jauhiaisen sävellys ja sanoitus "Lumikki ja jätkät" vuodelta 1952. Valitettavasti näyttää kansallisbibliografia Violan perusteella, että laulusta ei ole koskaan julkaistu nuottia, josta ne sanatkin saisi. Myöskään netistä en löytänyt tämän laulun sanoja, joten todennäköisesti ne täytyy kirjoittaa muistiin äänitettä kuunnellen.

Heikki Poroila