Mistä saisin pianonuotit Kalervo Halonen Unelma, (jonka Veksi Salmi on sanoittanut)?

Kysytty

Mistä saisin pianonuotit Kalervo Halonen Unelma, (jonka Veksi Salmi on sanoittanut)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Unelman nuotit löytyvät kokoelmasta Halonen, Kassu: Profile Vol. 2 (Warner/Chappell, ISMN M-042-08970-5).

Nuottia on saatavissa Keski-kirjastoista.

Linkki saatavuustietoihin.

Sävelmäkohtaiset tiedot Kansalliskirjaston tietokannassa

1 ääntä

Kommentit

Nuotissa Loiri, Vesa-Matti: Unelmia (Flamingo, 1989) on Olli Heikkilän pianosovitus ja sointumerkit.