Mistä saisin piano nuotin kappaleelle: "Vain yhden yön". Säveltäjä Rune Wallebom Jamppa Tuominen lauloi sen 1977 ensi levyllleen. Entäpä " the song for you"…

Kysytty

Hei,
Mistä saisin piano nuotin kappaleelle:
"Vain yhden yön".
Säveltäjä Rune Wallebom
Jamppa Tuominen lauloi sen 1977 ensi levyllleen.

Entäpä " the song for you"
Säveltäjä: Leon Ruslell
Esittäjä: Ray Charles

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannan mukaan Wallebomin Vain yhden yön -kappaleelle ei löydy nuotteja. Russelin A song for you löytyy esimerkiksi Easy piano collection. No. 3 -kokoelmasta, ISBN 0-7119-1459-1