Mistä saisin ostettua Pähkinänsärkijä 2017 painoksen?

Kysytty

Hei. Mistä saisin ostettua Pähkinänsärkijä 2017 painoksen?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Hieman olet laittanut niukat tiedot, mutta olettaisin, että tarkoitat 2017 suomeksi ilmestynyttä kuvakirjaa, jonka Rachel Elliot on kertonut E. T. A. Hoffmannin tarinan pohjalta ja jonka on kuvittanut Valeria Docampo (suom. Sari Luhtanen).

Tätä ei näyttäisi enää olevan myynnissä. Kannattaa hakea, jos ilmestyy myyntiin käytettynä esim. antikvaari.fi, Antikvariaatti.net, Antikka.net, huuto.net.

Tietysti kirjan saa lainaan myös kirjastoista.Hoffmann, E.T.A..