Mistä saisin nuotit, Kurjet saapuvat.

Kysytty

Mistä saisin nuotit, Kurjet saapuvat. Säveltäjä on Vilhunen, etunimeä en muista. Kauko Käyhkö mm. on laulanut tätä.

Vastaus

Vastattu

Nuottia Pentti K. Vilppulan säveltämään ja sanoittamaan kappaleeseen Kurjet saapuvat ei valitettavasti ole julkaistu missään lainattavassa nuottijulkaisussa. Ainoa nuotti kappaleesta on tutkittavissa Musiikkiarkiston tiloissa eikä aineistoa kaukolainata eikä siitä toimiteta kopioita.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4611352