Mistä saisin kirjan Social bandits ja tekijä Eric Hobsbawn tai baum? Jos ei kyseistä kirjaa löydy niin mahdollisesti saman kirjoittajan muita.

Kysytty

Mistä saisin kirjan Social bandits ja tekijä Eric Hobsbawn tai baum? Jos ei kyseistä kirjaa löydy niin mahdollisesti saman kirjoittajan muita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdatkohan tarkoittaa Eric Hobsbawmin kirjaa Bandits? Se löytyy Åbo Akademin kirjastosta ja voit tilata sen kaukolainana kotikirjastosi välityksellä. Rovaniemen maakuntakirjaston puhelinnumero on 016-3222 471. Kaukolainapyynnön voit tehdä myös internetin välityksella Lapin maakuntakirjaston sivuilta osoitteesta http://rovaniemi.fi/taide/kirjasto/kirjasto.htm Klikkaa hakemisto ja valitse kaukopalvelu. Kaukopalvelun hinta on 20 mk.

Muita Hobsbawmin kirjoja löytyy runsaanpuoleisesti eri korkeakoulujen kirjastoista ja saat nekin käyttöösi kaukopalvelun välityksellä.