Otsikko
Mistä saisin Katri helenan Taivas sylissäni sanoituksen? Ja mistä levyltä se tulee?

Kysytty

Hei!
Mistä saisin Katri helenan Taivas sylissäni sanoituksen?
Ja mistä levyltä se tulee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoista vain Viikin kirjastossa on lainattava CD-levy, jolla Carola Häggkvistin säveltämä Taivas sylissäni on Katri Helenan esittämänä: albumi nimeltä Hiljaisuudessa. Muilta CD-levyiltä kappale löytyy mm. Eija Korhosen esittämänä.

Pia Perkiön suomeksi kirjoittamat sanat (alkuperäinen sanoittaja Erik Hillestad) löytyvät Suuren toivelaulukirjan viimeisimmästä osasta 19. Se ei ole vielä vastaushetkellä ehtinyt kirjastoihin, mutta tulee kyllä vuoden 2008 syksyn aikana.