Mistä saisin käsikirjan traktoriin merkkiä Massey Ferguson 130, Tai edes rakenne kuvat jotta voisin tehdä huoltoa laitteeseen jos tarvii jotakin varaosia (tai…

Kysytty

Mistä saisin käsikirjan traktoriin merkkiä Massey Ferguson 130, Tai edes rakenne kuvat jotta voisin tehdä huoltoa laitteeseen jos tarvii jotakin varaosia (tai teettää).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin netistä Massey Ferguson 130:n manuaalin, tosin englanninkielisen. Mahtaakohan siitä olla sinulle apua?
http://lisalizard.orconhosting.net.nz/fergie/manuals.html