Mistä saisin käsiini jokin aika sitten televisiossakin näytetyn dokumenttielokuvan "Oppiaineena fasismi"?

Kysytty

Hei! Mistä saisin käsiini jokin aika sitten televisiossakin näytetyn dokumenttielokuvan "Oppiaineena fasismi"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Oppiaineena fasismi" dokumentti ei ole saatavissa kirjastoista. Sitä on esitetty Teema-kanavalla 4 ja 6.10.12 ja nettikatseluaikakin on päättynyt 3.11.12. Ohjelmatietojen mukaan ei ainakaan lähiaikoina ole luvassa uusintoja.
Ylelle voi lähettää palautetta osoitteeseen: http://yle.fi/ohjelmat/info.