Mistä saisin EOA:n ratkaisun (jäljennöksen) 8.5.1998 2415/4/95? Myös sähköinen versio kävisi mainiosti.

Kysytty

Mistä saisin EOA:n ratkaisun (jäljennöksen) 8.5.1998 2415/4/95? Myös sähköinen versio kävisi mainiosti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa EOA:sta löytyy eduskunnan internet-sivuilta osoitteesta
http://www.eduskunta.fi/fakta/eoa/eoa.htm
EOA:n ratkaisuja sieltä löytyy tosin vain v. 2001- . Ratkaisuja tai niistä laadittuja verkkoselosteita tai muita asiakirjoja "julkaistaan
verkossa siltä osin kuin niihin ei sisälly lain mukaan salassa pidettäviä tietoja".

Koska kysymäsi ratkaisu on vanhempi, niin pyydän sinua kääntymään EOA:n kirjaamon puoleen,
sähköpostiosoite: eoa-kirjaamo@eduskunta.fi tai puh. 09 - 4321 / EOA:n kirjaamo