Otsikko
Mistä saisi tietoja Suomen ravuista - pyydystämisestä ja syömisestä - englanniksi?

Kysytty

Mistä saisi tietoja Suomen ravuista - pyydystämisestä ja syömisestä - englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy mm. seuraavat teokset:
The Cooking of Scandinavia, (ed. Brown, Dale, 1974. Kirjassa on kerrottu rapujen valmistuksesta ja syömisestä. Kirjan eri painoksia on Turun lisäksi Porin, Kouvolan kaupunginkirjastoissa ja Lapin maakuntakirjastossa.

New Scandinavian cooking (ed. Christer Elfving & Petra de Hamer), 2000. Kirja sisältää rapureseptejä.