Mistä saisi tietää Simo Penttilän Arizona -sarjan Punavyö -kirjojen summittaiset painosmäärät? Kirjasarja ilmestyi 1950-71 välillä. Kustantaja Otava ei…

Kysytty

Mistä saisi tietää Simo Penttilän Arizona -sarjan Punavyö -kirjojen summittaiset painosmäärät? Kirjasarja ilmestyi 1950-71 välillä. Kustantaja Otava ei vastannut tiedusteluun ja fennica.linneanet ei asiaa kerro.

Kirjat ovat nykyään keräilyharvinaisuuksia. Vaikeimmiten löydettyjä ovat Kaappaus Intiaanivuorilla, Salaperäinen käskijä, petturien salaliitto ja Paholaisen lähetti, jotka kaikki asettuvat sarjan keskivaiheille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kustantaja ei ole vastannut tiedusteluun, saattaa olla vaikea löytää muuta lähdettä. Yksi mahdollinen on Suomen kustannusyhdistys. Ehkä siellä on myös historiallista tietoa.
http://www.skyry.net/

On olemassa myös Suomen antikvariaattien liitto. Sille en löytänyt yhteystietoja. Antikvariaateilla saattaa olla tietoa painosmääristä.