Mistä saisi ostettua oikein go-pelin laudan ja nappulat? Ei tarvitse olla oikeista materiaaleista, oikea koko riittää.

Kysytty

Mistä saisi ostettua oikein go-pelin laudan ja nappulat? Ei tarvitse olla oikeista materiaaleista, oikea koko riittää.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tuota saa tilattua nettikauppojen kautta. Koska kohdistit kysymyksen Joensuuhun, on täällä myös pääasiassa lautapeleihin keskittyvä Fantasiapelit-kauppa, joka tilaa pelin, jos heillä ei ole sellaista valikoimissa. Näin säästää itse etsimisen vaivan.