Mistä saisi nuotit ja sanat lauluun Saisinko saisinko.Perinteinen kansanlaulu.

Kysytty

Mistä saisi nuotit ja sanat lauluun Saisinko saisinko.Perinteinen kansanlaulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyse on ilmeisesti laulusta, jonka alkusanat ovat "Saisinko, saisinko rinnallasi astua".

Melodianuotti sanoineen tähän lauluun löytyy laulukirjasta Karjalaisia kansanlauluja Kiihtelysvaarasta : Kyllikki Maliston kokoelma (Toim. Ahti Sonninen, 1978, ISBN  951-9363-11-4 ).

Teosta on useissa kirjastoissa, myös Lastu-kirjastojen kokoelmissa