Mistä saan tietoa Måns Gahrtonista ja Johan Unengesta SUOMEKSI? (Eva ja Adam kirjasarjan kirjoittajat)

Kysytty

Mistä saan tietoa Måns Gahrtonista ja Johan Unengesta SUOMEKSI? (Eva ja Adam kirjasarjan kirjoittajat)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuortenkirjailija Måns Gahrtonista saat suomenkielistä tietoa Mervi Kosken kirjasta Ulkomaisia nuortenkertojia 1. Muualta hänestä ja kuvittaja Johan Unengesta ei taida löytyä tietoa suomenkielellä. Måns Gahrtonista on usein kysytty Kysy kirjastonhoitaja –palvelusta. Aiemmat vastaukset saat palvelun arkistosta kirjoittamalla Etsi arkistosta –ruutuun kirjailijan nimen.