Mistä saan selville auton omistajan (netistä) rekisterinumerolla löytäen

Kysytty

Mistä saan selville auton omistajan (netistä) rekisterinumerolla löytäen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ajoneuvohallintokeskuksen sivuilta osoitteessa www.ake.fi saa rekisteritunnuksen perusteella tietoja mm.
ajoneuvon omistajasta ja/tai haltijasta ja osoitetiedot (ellei omistaja/haltija ole rajoittanut tietojensa luovuttamista). Klikkaa "tietopalvelu ja tilastot" sekä "rekisterikyselyt"

37 ääntä

Kommentit

Onkohan missään diplomaattiautojen maatunnuksia lueteltuna? Jos joku tietää..

Osoite on trafi.fi. Ja perustiedot autosta on ilmaisia, mutta omistajan selville saaminen maksaa.