Mistä saan ostaa Kaustisilla esitettyä pelimannimusiikkia? Lähettäisin ulkomaille sukulaisilleni.

Kysytty

Mistä saan ostaa Kaustisilla esitettyä pelimannimusiikkia, esimerkiksi Pirttipelimannien? Lähettäisin ulkomaille sukulaisilleni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa kääntyä helsinkiläisen Digelius-levykaupan puoleen. Heidän verkkokaupastaan löytyy esimerkiksi hakusanalla pelimanni tai Kaustinen useita pelimannimusiikkilevyjä, vastaushetkellä muun muassa kaksi Pirttipelimannien albumia. Myös haku esittäjän nimellä on mahdollista.

https://www.digelius.com/

Digelius Musicin yhteystiedot:

Laivurinrinne 2
00120 Helsinki
info@digelius.com

Levyjä voi mahdollisesti tiedustella myös suoraan muusikoilta konserttien yhteydessä.