Mistä saan cd:n, jossa on Oodi Ilolle (=EU-hymni) instrumentaaliversiona?

Kysytty

Mistä saan cd:n, jossa on Oodi Ilolle (=EU-hymni) instrumentaaliversiona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa on tällä hetkellä paikalla kaksi cd-levyä, joissa on Oodi ilolle instrumentaaliversiona. Kyseessä ovat seuraavat levyt: Richard Clyderman, Classic piano gala ja Paul Muriat, Classics in the air.
Muista Kymenlaakson kirjastoista löysin kaksi muuta levyä, jotka ovat nyt heti saatavana: Enkelin siivin, jossa kyseisen kappaleen esittää Nicolaus Esterhaz Sinfonia -niminen orkesteri sekä Anthony Newman, The wedding album (urkuversio).