Mistä saa Toivo Saarenpään säveltämän ja Severi Nuormaan sanoittaman Kalevankansan laulun nuotit?

Kysytty

Mistä saa Toivo Saarenpään säveltämän ja Severi Nuormaan sanoittaman Kalevankansan laulun nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kappale löytyy nuottijulkaisusta Nuoret laulajat : kansanopistojen laulukirja / Vilho Ryymin, Helsinki : Musiikki Fazer, c1972, Toinen painos. Kuvaus: Laaja, kansanopistojen käyttöön suunniteltu laulukirja. Melodianuotinnos ja sanat, ei säestystä tai kitaran sointuja.