Mistä saa salasanan että voi varata/lainata lisäaikaa netissä? Siellä on kaksi kohtaa, kortin numero ja salasana. Niin errä mistä semmoisen salasanan saa?

Kysytty

Mistä saa salasanan että voi varata/lainata lisäaikaa netissä? Siellä on kaksi kohtaa, kortin numero ja salasana. Niin errä mistä semmoisen salasanan saa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Salasanan saa vain henkilökohtaisesti kirjastosta, puhelimitse salasanaa ei anneta. Salasana yhdistetään kirjastokorttiisi, jolloin kirjastokortin numero toimii käyttäjätunnuksena.