Mistä runokoelmasta löytyy Pablo Nerudan runo "Hidas kuolema"? Mitkä ovat kokoelman/runon nimet ruotsiksi ja englanniksi?

Kysytty

Mistä runokoelmasta löytyy Pablo Nerudan runo "Hidas kuolema"? Mitkä ovat kokoelman/runon nimet ruotsiksi ja englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runoa ei löydy runokokoelmista Andien mainingit, Meren ja yön portit, Kysymysten kirja, Runoja ja Puhdasta tulta (äänikirja). Runo ei välttämättä sisälly mihinkään kokoelmaan.

1 ääntä

Kommentit

"Die Slowly" by Pablo Neruda :)