Mistä runokirjasta löydän oletettavasti Kirsi Kunnaksen runon tappelevasta kanasta ja kukosta?

Kysytty

Mistä runokirjasta löydän oletettavasti Kirsi Kunnaksen runon tappelevasta kanasta ja kukosta?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kirsi Kunnas on kirjoittanut runon Vihainen kana. Kyseisessä runossa kana suuttuu ja lyö kukolta silmät sinisiksi. Runo löytyy teoksesta nimeltä Tiitiäisen tuluskukkaro (WSOY, 2000), sivulta 40.