Mistä päin netistä löytyisi tietoa Oulunkylästä? Meidän on tehtävä esitelmä siitä alueesta ja pitäisi löytää Oulunkylän työllisyystilanne ja työolot, tulotaso,…

Kysytty

Mistä päin netistä löytyisi tietoa Oulunkylästä? Meidän on tehtävä esitelmä siitä alueesta ja pitäisi löytää Oulunkylän työllisyystilanne ja työolot, tulotaso, asumistaso ja ympäristö, viihtyvyys, sosiaaliset ongelmat ja vapaa-ajanvietto- ja virkistysmahdollisuudet? olisi tärkeää löytää tällä viikolla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin tietokeskuksen Internetsivuilla on tilastotietoja Helsingistä.
1) Aloita Helsingin kaupungin tietokeskuksen etusivulta http://www.hel.fi/tietokeskus/
2) Valitse sivun vasemmasta reunasta 'Tilastoja'
3) Rullaa sivua alaspäin ja valitse tilastotietoja-otsikon alta 'Helsinki alueittain 2003 -verkkojulkaisu'
4) Rullaa jälleen sivua alaspäin ja valitse seuraavaksi 'Julkaisu peruspiireittäin', ja valitse sieltä 'Oulunkylän peruspiiri'