Mistä pääsee kirjaston naxos palveluun? Vanha linkki naxoksen sivuilla ei toimi

Kysytty

Mistä pääsee kirjaston naxos palveluun? Vanha linkki naxoksen sivuilla ei toimi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musiikin suoratoistopalvelu Naxos Music Libraryn linkit Kurikan kirjaston asiakkaille löytyvät Eepos-kirjastojen e-aineistojen sivulta: https://eepos.finna.fi/Content/eaineistot

Joskus kaikki kirjaston hankkimat kuuntelulisenssit voivat olla käytössä eli "linjat ovat täynnä". Silloin kannattaa yrittää uudestaan myöhemmin.