Mistä osoitteesta voi kysyä (ostaa)käytöstä poistettuja mikrokorttien lukulaitteita. Saamani tiedon mukaan kirjastoista vapautuu sellaisia.

Kysytty

Mistä osoitteesta voi kysyä (ostaa)käytöstä poistettuja mikrokorttien lukulaitteita. Saamani tiedon mukaan kirjastoista vapautuu sellaisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytöstä poistettuja mikrokorttien lukulaitteita voi tiedustella Pakilan työkeskuksesta Jakokunnantie 26 -28, 00660 HELSINKI Yhteyshenkilöt varastossa ovat : Pekka Turunen ja Jim Rannila p. 7548 8578 tai
GSM: 050-3296 200. http://www.hel.fi/sosv/tyoto/pakila.htm

Helsingin kaupunginkirjastossa jäljellä olevat mikrokorttien lukulaitteet ovat käytössä ja valitettavasti kirjasto ei myy poistettuja mikrokorttien lukulaitteita suoraan asiakkaille.