Mistä on mahdollista saada Helsingin kaupungin kummituskartta? Sellainen on ilmeisesti olemassa, sillä asiasta on ollut juttuja lehdissä ja uutisissa. Kiitos!…

Kysytty

Hei!

Mistä on mahdollista saada Helsingin kaupungin kummituskartta? Sellainen on ilmeisesti olemassa, sillä asiasta on ollut juttuja lehdissä ja uutisissa. Kiitos!

T: Mia

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näitä polkuja -sarjassa on ilmestynyt reittikartta nimeltään Kummitusten Helsinki, tekijänä Helsingin kaupunginmuseon lehtori Anna Finnilä. Reittikarttaa jaetaan kaupunginmuseossa, Jugendsalissa ja pääkaupunkiseudun kirjastoissa. (Helsingin Sanomat 9.10.2000)