Mistä nettiosoitteista löytyy suomeksi tietoa Ian McEwanin kirjoittamasta kirjasta Ajan lapsi? Myös lehtiartikkelit kävisivät.

Kysytty

Mistä nettiosoitteista löytyy suomeksi tietoa Ian McEwanin kirjoittamasta kirjasta Ajan lapsi? Myös lehtiartikkelit kävisivät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielinen arvostelu Ajan lapsi –teoksesta löytyy Ydin-lehdestä:
Drufva, Juha: Kaksi kuvaa totalitarismista. Ydin 1989 : 8, s. 34-35
Myös Ulkomaisia nykykertojia 2 – teoksessa (Kirjastopalvelu, 1998) on kerrottu McEwanista ja Ajan lapsesta.

Internetistä ei löytynyt suomenkielisiä artikkeleita tai arvosteluja kirjasta. Sen sijaan jos hakee kirjan alkuperäisellä nimellä (The child in time) tietoa löytyy runsaastikin.