Mistä näen mitkä äänikirjat ovat saatavilla? Jokaisen valitsemani kirjan kohdalla lukee "ei saatavilla".

Kysytty

Mistä näen mitkä äänikirjat ovat saatavilla?
Jokaisen valitsemani kirjan kohdalla lukee "ei saatavilla".

Vastaus

Vastattu

Hei,

Oletan, että kysymyksesi koskee eKirjastoa, http://ekirjasto.kirjastot.fi/

Haku eKirjastosta kannattaa rajata niin, että näet oman kirjastosi/kirjastokimppasi tarjoamat aineistot. Kirjaston valinta tapahtuu yläreunassa olevan Valitse kirjastosi - valikon kautta. Tällöin näet ne aineistot, jotka ovat saatavilla oman kirjastosi välityksellä. Mikäli valitset kaikki kirjastot, silloin näet myös teoksia, joita ei ole saatavilla oman kirjastosi kautta. Kokoelmat vaihtelevat kirjastoittain, koska aineistovalinnat tehdään itsenäisesti kirjastoissa.

Mikäli valisemasi teoksen kohdalla lukee Ei vapaana, tämä tarkoittaa sitä, että kyseinen teos on lainassa, ja tällöin voit tehdä aineistoon maksuttoman varauksen.