Mistä näen helposti äänikirjassa mikä on ollut kirjan alkuperäinen ilmestymisvuosi/julkaisuvuosi (paperisena)?

Kysytty

Mistä näen helposti äänikirjassa mikä on ollut kirjan alkuperäinen ilmestymisvuosi/julkaisuvuosi (paperisena)?

Vastaus

Vastattu

Nyt en tiedä mitä e-kirjapalvelua käytät, mutta ainakin Ellibsin palvelun ja Bookbeatin kohdalla olen törmännyt samaan ongelmaan, että paperisen kirjan julkaisuvuotta ei ole tiedoissa.

Alkuperäisiä julkaisuvuosia on helppo tarkistaa esimerkiksi Kirjasammosta. Sieltä voi löytää kirjasta ja kirjailijasta myös muuta mielenkiintoista tietoa. Kirjasammosta tulee kyllä tulokset myös ihan Googlen hakuun, mutta riippuu sitten haetusta kirjasta miten korkealle ne nousevat.