Mistä muumikirjasta on seuraava katkelma? – Minä pidän sinusta, hän sanoi.

Kysytty

Mistä muumikirjasta (ja jos tämä tieto helposti löytyy, miltä sivulta) on seuraava katkelma?

– Minä pidän sinusta, hän sanoi. – Enkä minä tahdo pahoittaa sinun mieltäsi.
– Sepä hyvä, Ruttuvaari sanoi. – Mutta älä sitten enää koskaan selitä miten mikäkin on, vaan anna minun rauhassa uskoa hauskoihin asioihin.
– Minä yritän, Mymmeli sanoi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katkelma on Tove Janssonin kirjasta Muumilaakson marraskuu (suom. Kaarina Helakisa). Teksti on kappaleessa 11. Sivunumero vaihtelee painoksen mukaan. Minulla on käsillä WSOY:n kustantama vuoden 2018 painos, ja siinä katkelma on sivulla 77.