Mistä mahtaisi olla kotoisin tällainen runo? Kenen kirjoittama se on? 95 % V niin kuin vauva o niin kuin onni i niin kuin ihanuus V niin kuin valvotut yöt I…

Kysytty

Hei!

Mistä mahtaisi olla kotoisin tällainen runo? Kenen kirjoittama se on?

"95 %
V niin kuin vauva
o niin kuin onni
i niin kuin ihanuus

V niin kuin valvotut yöt
I niin kuin itku"

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea olisi törmännyt etsimääsi runoon. Palaamme asiaan mikäli saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista etsittyä runoa?