Otsikko
Mistä mahtaa olla lähtöisin ystäväni ompelukone Singer numerosarja Y4256681?

Kysytty

Mistä mahtaa olla lähtöisin ystäväni ompelukone Singer numerosarja Y4256681?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Singerin tehtaan tietokannan mukaan ompelukone on valmistettu joskus helmikuun lopun ja toukokuun lopun välisenä aikana vuonna 1922. Ensimmäinen sähköompelukone valmistettiin vuonna 1921 Singerin tehtailla.

2 ääntä

Kommentit

Missä valmistetaan nykypäivän Singer ompelukoneet ?