Mistä löytyy tietoa värillisestä lasertulostustekniikasta? Siis teknisestä toteutuksesta laitteissa.

Kysytty

Mistä löytyy tietoa värillisestä lasertulostustekniikasta? Siis teknisestä toteutuksesta laitteissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikrotietokoneita ja niiden oheislaitteita käsittelevien kirjojen mukaan lasertulostuksen tekniikan periaate on samanlainen sekä mustavalko- että värilasertulostimissa. Tekniikkaa ja toimintaperiaatetta käsitellään esim. seuraavissa kirjoissa:

Piipponen, Tero: Hardware (1998)
- tässä kirjassa yksityiskohtainen selostus

Inside PC: Vol. 1.: Laitetekniikka / Reima Flyktman (1999)

Flyktman, Reima: PC-mikron laitetekniikka (10. p., 2000)

Lähteinen, Olavi: Uusi pc-tekniikan käsikirja (5. uud. p. 2000)