Mistä löytyy tietoa näistä: - Aateliarvot hierarkisessa järjestyksessä 1500-1900luvulla Ranskassa tai Englannissa - millaisilla arvonimillä aatelistoa…

Kysytty

Mistä löytyy tietoa näistä:

- Aateliarvot hierarkisessa järjestyksessä 1500-1900luvulla Ranskassa tai Englannissa

- millaisilla arvonimillä aatelistoa puhutellaan kuten ylhäisyys, herra jne.

- Englantilaiset etunimet ja sukunimet listattuna

- Ranskalaiset etunimet ja sukunimet listattuna

Vastaus

Vastattu

Englanninkielisessä Wikipediassa on hyväntuntuiset artikkelit Britannian aatelistosta ja puhuttelusäännöistä. Ranskankielisestä aatelistosta vastaavat artikkelit englanniksi ja ranskaksi.

Wikipedian artikkeleista löytyy myös lähdeluettelot ja vinkkejä lisätietojen hakuun kirjallisista lähteistä. Samoin siellä on listauksia etu- ja sukunimistä kulttureittain.