Mistä löytyy runo "anna lapselle sininen pallo", esitetty runoraadissa

Kysytty

Mistä löytyy runo "anna lapselle sininen pallo", esitetty runoraadissa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimänne runo lienee Tuomas Timosen Kasvatusohjeita 1, joka on hänen teoksessaan Oodi rakkaudelle (Teos 2007). Siinä ei varsinaisesti esiinny mainitsemaanne lausetta, eikä siinä mainita lasta, mutta mitä ilmeisemmin on kyse lapsen kasvattamisesta.

Ote runosta:
"[...]Anna hänelle sininen pallo.
Jos hän ottaa sen, lyö häntä.
Jos hän ei ota sitä, lyö häntä lujaa.[...]"